·430 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2025 14:37 Elli çocuk vardı, hepsi de kimsesizdi. Bazıları hastanelerden diğerleri ise yetimhanelerden alınmıştı. Bazıları da sokak ortasında kaçırılmışlardı. Onları Gece Doktorları kaçırırdı. Bunlara bu ismi vermişlerdi. Gece doktorları ismi aslında bir öcü hikayesiydi. Fakir mahallelerdeki insanlar korkmaya başladı. Çocuklar kayboluyordu.
Çocuklar üzerinde korkunç deneyler yapıyorlardı. Bu projeye Uyanış projesi deniyordu. Bazı çocuklar bu tesisten kaçmayı başardı. Ve yıllarca kaçan bu insanları bulmak için uğraştılar. Bu çocuklar özeldi. Geçmiş yaşamdaki insanların hayatlarını hatırlıyorlardı. Sanki kendisi yaşamış gibi birebir kafasında canlanıyordu.