5/10
·432 syf.··
2025 104. kitabı
Merhabalarrr:) <3 the wilmot sisters serisinin 2. Kitabı olan Hiç değilse nefret olsun kitabının yorumuyla geldimm<3 İlk kitaptan sonra açıkçası bu seriyi unutmuştum ve instada önüme çıkınca serinin devamını da indirip okudumm. İlk kitabı hatırladığım kadarıyla çok severek ve keyifle okumuştum. Bu kitapta da ilk kitapta gördüğümüz Bea'nın kız kardeşi Kate ve beraber büyüdükleri Christopher'ın hikayesini okuyoruz. Başkalarına çok iyi olan ikili birbirlerine gelince kanlı bıçaklı düşman gibi davranıyorlar ve birbirlerine aslaa tahammül edemiyorlar. Özellikle Christopher, Kate biraz sert davranınca arkadaşları ve Kate'in ailesi devreye girip ona Kate daha iyi davran falan diyorlar ve bizim oğlan da Kate ile aralarındaki sert ilişkinin farkına varıp kendine felip 180 derece dönüyor. Yorumuma gelecek olursak ilk kitabı gerçekten çok severek okumuştum ama bu kitapta o dinamiği asla yakalayamadım. İkisinin yetişkin olmalarına rağmen birbirlerine baştaki davranışları bana biraz çocuksu geldi. Başta okurken bu nefretin altında yatan bir neden çıkacak diye bekledim ama ikisi de birbirinden hoşlanan ve farketirmemek için birbirlerine sert davranan iki karakterdi sadece. Aralarındaki buzlar çok çabuk söndü ve hemen sevgili oldular. bana göre çok saçma bir nefret vardı aralarında. Çiftin dinamiğini aralarındaki uyumu da sevemedim ya da bana geçmedi bilmiyorum ama bu kitabı biraz zorlanarak okudum:/ Kitabın sanki bir patlama yeri olması gerekiyormuşta olmaması gibiydi. Hep o patlamayı bekledim ama o sahne hiç gelmedi. Benim genel olarak pek sevdiğim bir kitap olmadı. Serinin son bir kitabı kaldı onu da okuyuo seriyi tamamlayacagım ama umarım oradaki karakterler daha iyi yazılmıştır:))
Hiç Değilse Nefret OlsunChloe Liese · Artemis Yayınları · 2024148 okunma
·
93 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.