·256 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2025 00:00 Bence ‘10 kişiydiler’ ya da ‘10 Küçük Zenci’ nasıl diyorsanız o kitapla kıyaslamak hakaret gibi bir şey, kitap bir şekilde kendini okutuyor ama bütünlük çok zayıf. Yani ilk ölümler o şekilde neden oldu o bile havada. Zaten atıfta bulunduğu kitabı düşünce sonu da ilginç değil. Neyi sevdiğime gelirsek , yazarlara atıfta bulunması onun isimlerini takma isim yapması güzel olmuş. Bir şekilde kendisine okutuyor. Okulun polisiye kulübü fikri de fena değil ama bence hikaye iyi kurgulanamadığı için harcanmış.