"İnsan nadiren de olsa aklına bazı düşünceler düştüğünde mesela bir tren yolumda yürüyor olsa, yanında gelip geçen vagonların sesini duymaz. Fakat çok geçmeden, insafsız bazı yasalar nedeniyle, hayatımız gelip geçer ve vagonlar geri döner."
Bu kitabın hislerini bir alıntıyla paylaşmak istesem bu sözler olur sanırım. Birkaç saatte bitirmelik, bazı sayfalardaki düşüncelerin aktığı ama bazı sayfalardaki yoğunluğun anlaşılmadığı ikilemi bana yaşatan bir silsile.