Yoğun bir ders çalışma senemden sonra bu kitap bana çok iyi geldi. 1000kitap'ta yeniyim bu yüzden hatalarım olursa mazur görün ;)
Öncelikle okuduğum ilk texting kitaptı ve çok hoşuma gitti. Ayrıca texting olduğu için kitap hızlı ilerliyor. İçinde 18+ yok, karakterlerin hayatlarında psikolojik unsurlar var diyebiliriz. 14+ okuyabilir.
Eğer lise hikâyeleri, hafif romantik ve macera seviyorsanız bence bu kitap hoşunuza gidecektiiir...