8/10
·384 syf.··
2025 2. kitabı
Yoğun bir ders çalışma senemden sonra bu kitap bana çok iyi geldi. 1000kitap'ta yeniyim bu yüzden hatalarım olursa mazur görün ;) Öncelikle okuduğum ilk texting kitaptı ve çok hoşuma gitti. Ayrıca texting olduğu için kitap hızlı ilerliyor. İçinde 18+ yok, karakterlerin hayatlarında psikolojik unsurlar var diyebiliriz. 14+ okuyabilir. Eğer lise hikâyeleri, hafif romantik ve macera seviyorsanız bence bu kitap hoşunuza gidecektiiir...
Umut SeanslarıAyşenur Nazlı · Ephesus Yayınları · 2022266 okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.