#arzununokudukları
#okudumbitti
#yorum
@umuttanadam
@odessa.yayinevi
#türlütelaşlardeğirmeni
Kahvekokulukitaplar1
Şöyle bir güzel karıştırıp altını üstüne getirsek hayatın.
Bir elek tutsak sonra altına, kocaman bir elek!
Elesek, elesek, elesek ve iyiliğin süzgecinden geçemese kötülükler! Allah'ım ne hoş olur bize sadece güzellikler kalsa. #alıntı
Kendine has güzelliğiyle, hünerli elleri,biraz deliliği ve merhamet dolu yüreğiyle bu dünya için büyük bir armağandır kadın! #alıntı
Herkese merhabalar
"Canım insan" hitabıyla karşılıyor bizi yazar.
Üstelik mahlası bile içinizi ısıtan samimi sıcak ve umut dolu :"@umuttanadam"...
Ve kitabın ismi de ne kadar manidar. #türlütelaşlardeğirmeni
Her türlü duyguyu ağzınıza attığınız bir şeker gibi damakta hissederek ve bittiğinde tadının damakta kaldığını düşünerek bitiriyorsunuz.
Kısa kısa deneme ve öykülerde kendinize ait bişeyler bulduğunuz bir kitap.
Hiç yormadan laf kalabalığı yapmadan ve tekrara düşmeden akıp giden sayfalar içinde oldukça keyifli bir yolculuğa çıkıyorsunuz.
Severek okudum. Yazarın kalemine sağlık.
Daha nice eserlerde buluşmak üzere
Yine yeniden farklı kitap yorumlarında buluşuncaya kadar mutlu kalın kitaplarla kalın kitaplarla kalın
Değersiz bir eşya parçasının bile en az iki yıl garantinin verildiği dünya adındaki şu sulu gezegende, yarına çıkacağının dahi garantisi olmayan insanoğlu için, yarına çıkabilmiş olmak ne büyük mucizedir. #alinti