·598 syf.····Okunma: 29 Temmuz 2025 17:25 Aslında her şeyiyşe beğendim özellikle ilk partı benim için o kadar sürükleyiciydi ki oldukça keyif aldım. Ama bir şekilde sonlara doğru kitap ondan beklediğimi verememeye başladı. Oysa oldukça güzel bir anlatım ve mantığa uyan bir sonu da vardı. Ama bir şekilde tatmin olamadım ve eksik hisettirdi.