Kitabı şimdi bitirdim, kısa ve hoş bir kitap. Kitabın ön sözü ve başlangıcından önceki diyaloglarda denildiği gibi dönemine göre cidden cesurca yazılmış bir kitap. O dönem idam cezasına karşı çıkmak bile yazarın idamına sebep olabilir (ki bu yüzden başlarda isim vermeden yayımlanmış). Kitabı beğendim çerezlik, hoş bir kitap. Tavsiye ederim. Victor Hugo pişirmiş. 8/10