·424 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2025 20:40 ay kesinlikle ilk kitaptan cokkkkkkkkkkkkkkkkkk daha güzeldi. karakterler oturmustu gerci ilk bolum bi ne alaka? bu tepki neydi simdi yapsa da tuzu biberi yani o drami kullanmaktan vazgectigi belli iyi ki oyle de oldu bence. onun dısında eglenceli ve tanrılarla olan tarafı super hosuma gidiyor sonuna kadar okuyacağım bir seri oldu BU MACERADA VARIM.