·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Temmuz 2025 23:09 Çok güzel bir çocuk kitabı. Kuzenimin kitaplığında görüp okumak istemiştim ve filmine de bayılırım. Çocukken sürekli başa sarıp sarıpi izlerdim. Kitabı da çok güzel ama film kadar zevk alamadım. Yine de gayet anlaşılır ve sadeydi, beğendim.
SPOİLER
Sürekli "O" diye bahsedilen şeyin bir yırtıcı yani bir aslan olduğunu düşünmüştüm. Ama sonunda bir insan olması ve bir avcı olması beni şoka uğrattı. Biraz da düşündürdü. Çünkü bir av gözünden baktım bütün kitap boyunca ama aslında benim ırkım bir avcı..