Necla Erbek
@miroveki · 10ay
Takip Et
Hangisine üzülelim; buldum derken kaybolanlara mı? En yakın derken en uzak olana mı? Zamansızlıklara mı? İmkansızlıklara mı? Her gün yıkılıp yeniden toparlanıyorum ve benden başka kimsenin haberi olmuyor…
11 beğeni
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap