Yastan korkuyordum. Babam gittiğinden bu yana hiç konuşamadım bu konuyu,onun gelişiyle ne yapacağımı, nasıl dayanacağımı, bir daha ne zaman gülebileceğimi bilmiyordum. Bu kitabı okuduğumda yalnız olmadığımı fark ettim. İnanmazsınız Bengü Aksekili yanımdaydı — bir dost gibi, bir terapist gibi, ama en çok da insan gibi.
Kayıptan Sonra Hayata Uyum, yasın her haline alan açıyor. İyileştirme iddiası taşımadan, acele etmeden, sadece eşlik ederek…
Kelimeler öyle şefkatli ki, bazı sayfalarda ağladım, bazılarını elimde tuttum uzun uzun — çünkü belki ilk kez bir kitap, acımı değiştirmeye çalışmadan anlamaya çalıştı ve içindeki çalışma sayfaları bana çok iyi geldi. Hayata tutunmak isteyen herkes için alın, aldırın.