·320 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2025 18:45 Hüseyin Rahmi Gürpınar harika bir yazar. Eserlerini büyük bir keyifle okuyorum. Eşkıya İninde adlı eser de yazarın bana göre en iyi eserlerinden biri. Ayrıca bu eser edebiyat tarihimizde eskiyalarin hayatlarına eğilen ilk romandır. Ben sıkıntılı sicak yaz günlerinde okudum ama uzun kış gecelerinde okunmalı bence. Oldukça surekleyici,içinde biraz din biraz felsefe de var. Yazarın bugüne kadar okuduğum bütün kitapları cok güzeldi. Cok az kitabi kaldı sanırım. Bitirmeye kıyamıyorum o derece seviyorum.