Gene wattpadın vasat hikayeler çöplüğünden çıkmış bir kitap. Komikti çünkü ardında neredeyse gram mantık olmayan, yaz dizilerinden bile daha absürt bir anlatıya sahip ama yazımı o kadar kötü ve kopuk ki okurken insanı sinir ediyor. Çok boş kalırsanız hızlıca okuyup bitirilecek bir kitap ama beklentiye girmeyin.
(Kitabın en iyi tarafı içine aşk üçgeni koyarak 100 sayfa daha uzamamış olması olabilir.)