Okuduğum bütün hikayelerde tadı damağımda kaldı. Hikayelerdeki küçük ayrıntılar ve derinleştirilmiş karakterlerle sanki sokakta gördüğümüz birinin hikayesine okuyormuş gibi hissediyorsunuz.
İçlerinde en beğendiğim hikaye Evdeki Yabancı hikayesiydi. Çünkü kedileri çok seviyorum ve Franny ve Zooey en sevdiğim kitaplardan biri depresiflik seviyemiz aynı olmasa da bir kedinin beni de pozitife çekeceği bir hayat diliyorum kendime..
Yazarın ellerine sağlık umarım daha çok yazar.