Gecelerde...
Çok fazla yıl olmadı, bu şarkı çıkalı, Sayın Özgün Bey'e aittir. 12 yıl önce çıkan bu parçayı duyduğum da biraz, hüzünlendim. Biz ne ara böyle olduk deyi?.. Ağzı olanın şarkı söylediği, ve sanatçı diye geçinen insanları, anlamadım anlamayacağım...
Duygu ve Düşünce
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.