Çay Koy Yeniden başlıyoruz...
10/10
·81 syf.··
Beğendi
·
2025 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 04 Ağustos 2025 11:26
"Yeniden başlamaktan korkma. Bu sefer sıfırdan değil, tecrübelerinle başlıyorsun." Benim için çokça anlam ifade eden, yeniden hayata bağlayan bu cümleyle başlamak isterim satırlarıma. Okurken yer yer gözlerimin dolduğu,acı hatıralarımın bir film şeridi gibi gözümün önünden geçtiği, altını çizdiğim satırlarda çokça kendimi bulduğum, çabamı ve emeğimi görmezden gelen, hayallerimi yıkan, umutlarımı kıran insanları hayatımdan çıkarak arkama bile bakmadan çekip gidişim canlandı sanki gözlerimde bir bir... Tabi yer yer kendimi iyileşmiş olarak gördüğüm cümlelerde oldu içimi ısıtan. Vay be ne badireler atlamışım dedim çokça okurken. İyi ki yeniden kendime gelmişim, değerimi daha iyi anlayabilmişim, yeniden kendimi keşfedebilmişim dediğim yerler çok oldu çok. Kitabı her elime alışımda taze bir çay demleyerek başladım diyebilirim. Gerçi ben çaysız kitap okumam orası ayrı bir konuda. Ama bu kitaba gelince çayın tadı daha bir güzel geldi sanki:) Sıcacık samimiyet, hoş sohbet derken okuduk tane tane. Kitapta çokça ünlü yazar ve şairlerimizin de özlü sözleri ve şiirleri eşlik edince tadına doyum olmadı doğrusu. Kalemiyle yeni tanıştığım yazarımız Emre Gürlek ilk okuduğum eseri Çay Koy Yeniden Başlıyoruz benim için bir başucu kitabıdır bundan sonra diyebilirim. Hani şu sözü illa ki duymuşsunuzdur; "Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır." O yüzden umut kesmek, hayata küsmek, insanların ne dediğine aldırmak yok diyorum kendi kendime. Ve hep şunu canu gönülden söylerim. Ben eskisinden daha sağlam kalkacağım ayağa. Ve bu kez acemiliğimle değil, tecrübelerimle yürüyeceğim. Çünkü inancım çok büyük yeniden başlayıp başarabileceğime. Ben önce Rabbi'me sonra da dualarıma güveniyorum. "Elbet güneş bir gün bizler içinde doğacak." Yeter ki pes etmeyelim ve her zaman umudumuzu diri ve zinde tutalım:) "Çay varsa, henüz hiçbir şey bitmemiş demektir." diyerek taze bir çayla eşlik ederek, umutlarımızı, hayallerimizi tazeleyelim. Ben kitabı okurken iyileştiğimi çokça farkettim. Darısı sizlerin başına. Kitabı canı gönülden tavsiye ederim. Keyifle okuyun, sağlıcakla kalın...
Çay Koy Yeniden BaşlıyoruzEmre Gürlek · Hayy Kitap · 2024193 okunma
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.