Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 04 Ağustos 2025 16:32 Şimdi şöyle bir gerçek var. Meali baştan sona dikkatlice okudum. Kuran 4 büyük semavi kitaba da inanmamızı emrediyor. Yani ben kurana inanırım ötekilere inanmam deme şansımız yok eğer dindar bir insan olacaksak. Benim okuma sebeplerimden en büyüğü inandığım dinin ne söylediğini anlamaktır. Doğru bildiğimiz o kadar çok yanlış varmış ki... Arapçayı okuyup hatim etmek iyi hoşta ki bunu da yaptım türkçesini de okuyup ben neye inanıyorum diye düşünüp anlamak lazım. Neyse söyleyeceklerim bu kadar. Linçci tayfa meydanı size bırakıyorum umurumda olmadan.