Kitap genel olarak açık,sohbet havasında ilerleyen ve çocukluk travmalarıyla ilgilenen ebeveynler veya psikoloji meraklıları için harika bir kitap. Hatta bir bölüm beni baya bir düşündürmüştü bölümün ismin "Nasıl sevildik?" Okunması gereken bir kitap, şimdiden okuyanlara keyifli okumalar dilerim. Ne Oldu Sana?