Arş-ı âlâ ile aramda göz kapağım; Kapadıkça, kabusa uyanır azalarım. Açtığımda ferahlar, göğsümdeki yük. Öyle olmasaydı, söyler miydi kutlu Nebî? Acının harına su, Ağrıyan yarama merhem: Bu gök!
1000k
·1 alıntı·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.