Bu kitabı okuyan herkes "Bu Nora aslında tam ben" diye içinden geçirecek muhtemelen. Bu yüzden sürekli bir merakla hikayede sürüklenip hızla sonunu getireceksiniz.
Bu yazarın okudugum ilk kitabıydı.
Sürükleyiciligini beğendim fakat yazardan mı, çevirmenden mi, basımdan mi kaynaklı anlamadığım bir sebeple özellikle kitabın başında birçok cümlede anlamsızlık vardi. Yüklemsiz cümleler, anlamsız bitişler...
Genel olarak beğendim
Yine de Nora gibi depresyondan kurtulmamı sağlayamadı malesef :)
#k:288325matt Matt Haig