Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 06 Ağustos 2025 14:10 Kitap beklediğimden daha güzel bir şekilde sonlandı. Büyümeyen ve büyümek istemeyen her yetişkinin okuması gereken bir kitap diye düşünüyorum. Büyüdükçe çocukluğumuzdaki çoğu duygumuzu ve tepkilerimizi kaybettiğimizi anladım. Ne kadar acı. Bu kitapla beraber kaybettiğim duyguları unuttuğumu sandığım tepkilerimi, davranışlarımı tekrardan anımsadım.