Kitap; kahve, sandelye , japonya ୨ৎ
9/10
·200 syf.··
2025 20. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 05 Ağustos 2025 14:59
Kitap 4 bölümden oluşuyor bu 4 bölüm de aynı kafede aynı çalışanlara fakat farklı kişilerin başrol olduğu hikayelerle dolu. Belli başlı kurallar var bu kurallar çerçevesinde geçmişe ya da geleceğe gidip gelebiliyorsunuz. Kitabın dili ağır değil oldukça sade ve anlaşılır bu yüzden okurken sıkmıyor ve akıyor kitap. Kitabı okurken kendimi Tokyo'da o kafenin içinde en köşedeki masada oturup onları izliyor gibi hissediyordum yani bu his o kadar hoştu ki eğer bi kitap beni içine alıp bana da mekanından yer verebiliyorsa o kitabı sadece okumuyor aynı zamanda hissediyorumdur.(Safe place) (Ancak kahvemi soğumadan içmeliydim yoksaa e burası spoi) kitabın vermek istediği mesaj da oldukça anlamlıydı bu yüzden kitaba şans verilip okunmalıı ben kitabı genel olarak beğendim hikayeleri çok tatlı ve anlamlıydı çoğu beni etkiledi yani öyle aşırı uç bir hikaye yoktu ama dokunaklı hayat hikâyeleriydi en azından ben etkilendim özellikle o (spoi belki ama) mektup... her hikayesinde ayrı bir hava vardı ama genele baktığımızda birbirleriyle bağlantılıydılar aynı kafe ve aynı çalışanların olması da bunda elbette etkili bana hitap eden bi kitaptı bu yaz sıcağında daha da sıcak hissettirdi o sardığı atmosfer sanki oraya aitmişim gibiydiii ⋆. 𐙚 ̊
Kahve Soğumadan ÖnceToshikazu Kawaguchi · Epsilon Yayınevi · 202110bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.