Sidney daha yeni gelmişti, keşke yarım olmasaydı 🥲
Ve Jane Austen külliyatı benim için Sanditon ile bitmiş oldu. Eserleri arasında sadece Emma kitabını beğenmediğim (hatta negatif duygular beslediğim), kalanı keyifle okuduğum kibirli yazarımızı özleyeceğim 🥹
*Gözden kaçırdığım bir eseri varsa söyleyebilirsiniz:
-Gurur ve Önyargı
-İkna
-Emma
-Northanger Manastırı
-Akıl ve Tutku
-Gençlik Eserleri
-Lady Susan
-Mansfield Park
-Watson Ailesi
-Sanditon
Elveda Austen 👋🏽