Kitabın künyesini okuduğumda kendi kendime Viking mitolojisi içeren harika bir fantastik okuyacağım dedim ama yanılmışım. Çok gereksiz uzatılan, gereksiz konuşmalar ve eylemler içeren bir kitaptı. Beklentimin çok aşağısında kaldı.
İkinci kitabı varmış, ona daha güzel diyorlar ama okumayacağım çekemem gerçekten.