Açıkçası son dönem çocuk kitaplarının uzmanlar tarafından incelenmesi gerektiğini düşünüyorum. Dil, içerik, üslup, yönlendirme, işaret, anıştırma, sorumluluklar, hız gibi başlıklar altında veya daha başka başlıklar altında incelenmelidir kitaplar. Evet birçok eğlenceli kitap var, çocuklar okurken eğlenebiliyor, fakat sonrası... Yaşamın bütünüyle oyuna dönüştüğü şu dönemde, tabletten, telefondan ve bilgisayar oyunlarından kaçırarak sığınak olarak gördüğümüz kitaplara emanet ediyoruz çocuklarımızı. Son dönem kitapların da çocuklara sürekli herşeyi oyunlaştırabileceklerini ima etmesi acaba ne anlama geliyor? Çantamdan Fil Çıktı, bana böylesi şeyler düşündürttü.