Ilk kitaba göre biraz daha ayrıntı mevcuttu. Gezegen ve barbarlar hakkında daha çok şey okuduğumuz kesin. Ve buradaki karakterleri daha çok sevdim. Amaçları, hayat mücadeleleri vs daha detaylı idi. Niye okudum bilmiyorum ama bu seri kendini manyak gibi okutuyor yaa, diğer kitabı okumayacağım dedikten sonra kendimi okurken buluyorum.