·272 syf.····Okunma: 07 Ağustos 2025 17:55 Çok güzeldi. Öteorman bana çok fazla duygu kattı. Birinin özlemini her insanın nası yaşadığını, zorbalığa maruz kaldığında kendini nasıl cesaretlendirdiğini, ailesine yük olmak istemeyen küçük bir çocuğun düşünceleri beni çok fazla etkiledi. Bazı yerlerde kendimden bir parça gördüm. Kesinlikle tüm yaş grubunun okumasını öneririm. Küçük bir çocuğun yaşadığı bi olay karşısında kendi hayal dünyasında yaşadıkları çok duygusal. Aynı zamanda okulda yaşadığı zorlukları hayal dünyasında kendiyle yüzleşerek çözmesi çok güzeldi.