·193 syf.····Okunma: 07 Ağustos 2025 00:00 Kitap yazmaya ne gerek vardı. Yatakta yatar gibi kitap mı yazılır, of iyice sıkıldım niteliksiz insan ve niteliksiz kitaplardan.
Be insancık, neden özenmezsin, neden düzgün bir dille anlatmazsın. Tamam anneleriniz sizi çok sevmiş, çok şımartmış ama okuyucu anneniz değil ki. Çocukça bir konuşma ile, absürt bir bakış açısı ve ortalama bir zeka ile kitap basıyorsunuz.
Bu kitabın basılmasi için kesilen ağaca da mı saygınız yok!
Utandık sayenizde yazar olmaktan ...
Genel İzlenim
Birçok kişi kitapta akademik değil, samimi ve mizahi bir yaklaşım bulmuş; felsefeyi ulaşılabilir kılması en dikkat çeken nokta olmuş. Ancak seninki gibi, yeterli gelmemesi de anlaşılabilir—bazıları daha sistematik veya teorik bir üslup arayabilir.