·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ağustos 2025 06:38 Oldukça karanlık atmosfere sahip ve bir o kadarda mizah dolu kitap. Karakterlerin hikayeleri kendine özgü hepsi ayrı ayrı çok iyi okurken hiç sıkılmadım.Okurken hem gerildim hem güldüm.Fantastik kitap severlere tavsiye ederim.