Bu kitap! Bu kitap! İlk kitapta yazarın acemiliğini hissettiğim yerler olmuştu. Klişe hissettiğim ya da şurayı şöyle yazsaydı keşke dediğim yerler olmuştu ama bu kitapta yazarın yazımı da olaylar ve kitabın derinliği de o kadar gelişti ki ciddi anlamda kitabın içinde kayboldum. Başından sonuna değin, özellikle yeni karakterlerin de eklenmesiyle, kurgu kendisini tamamen belli etti ve ben bu kitaba aşık oldum. Kitabın ortalarında yeni silahlar, yeni insanlar vs. derken o kadar keyif aldım ki elimden bırakamadım. Kitabın sonuysa bir o kadar heyecanlı ve ben yine kitabı elimden bırakamadım. Harika! Okuyun ve okutturun. Türk fantastik kültürüne o kadar çok katkısı var ki bu kitabın, kesinlikle desteklenmesi gerekiyor.