·240 syf.····Okunma: 08 Ağustos 2025 21:35 Ne okudum inanın bilmiyorum. Hayatımda okuduğum en kötü kitaplar listesinin başını çekebilecek bir kitap. O kadar kötü ki Wattpad yazarları bile bu yazardan daha iyi kurgu yazar ve daha iyi betimlemeler kullanır. Elle tutulur bir konusu yok, merak, gizem yok. Bir takım acemice ve saçma sözler. Dark-romance kategorisine bile girmeyi hak etmiyor. Adeline ve Zade çifti bunlardan daha iyiydi, öyle söyleyeyim.