SPOİ VAR SAYILABİLİR
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Ağustos 2025 09:44
İncelemeyi ileride güncellerim herhalde ama şuan kitabı yeni bitirmişken yazma ihtiyacı duydum. Eira' ya hem sövesim hem de ona sarılıp ağlayarak "Ben de aynısını yapardım." diyesim geldi. Ve ben sık küfreden biri de ağlaması kolay biri de değilim. Eira' ya sövesim geldi çünkü hızlıca Nos' u alıp gitse kurtarabildi. Eira' ya sarılıp ağlayasım geldi çünkü uzun zamandır ölü olan sevdiğim adamı görüp sarılabilsem, öpebilsem ve o dans etmek istese ben de yapmam gerekeni hatta yapmam gereken bir şeyin var olduğunu unutur ona sarılır, öper ve isteğini kabul edip dans ederdim. Bunu yaptığı için Nos' u çekip çıkaramadı diye suçlu falan değil. Suçlu olan tek şey bizi manipüle ederek gözümüzü sevdiğimiz şey dışında her şeye kör, kulağımızı onun sesi dışında her şeye sağır, tenimizi onun teni dışında her şeye karşı hissiz yapan... (Sevgiyi bir kere de olsa tatmış birinin onun bir başka türü olan aşka suçlu deme hakkı olmadığı için bu cümleyi tamamlayamam.) Kitabı okurken Damla N. Archeron 'a kızmak istedim ama mantıklı ve gerçekçi olanı yazmak da kitabı çok güzel yazıp, kitabı çizmeyi bırak doğru düzgün post-it yapıştırmayan bana kitabın neredeyse yarısını çizdirmek de suç değil. Ayrıca tam Eira' nın Doğal Denge' ye yalvardığı sahneyi okuduğum sırada babamla annemin bir anda dans etmeye başlaması da annem bana gülerek "Müzik aç." dediğinde babamın sırıtıp "Gerek yok." demesi de tamamen bir tesadüftü. (; Kitaba puanım; kalbim, olmasını istediğimin değil olması gerçekçi olanın yaşanması gerektiğini hala kabul edemediği için 9 ama eninde sonunda kabul edeceği ve 10 olarak güncelleyeceğim için siz 10 sayın. Yol sizden yana olsun, fellowship :) Ve yol senden de yana olsun, Damla' m<3 Damla N. Archeron
Duygu ve Düşünce
Gümüş Yürek 2D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2024875 okunma
·
75 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mala
Gönderi Sahibi
Ne edebiyat yapmışım ya fvmakşvjaoğbj