Acıların HükümdarıAdora Yağmur'dan okuduğum üçüncü kitaptı. bence yeni bir yazar olmasına rağmen bu kitabında iyi iş çıkarmış.Varislerin oyunundan daha iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.Tabi onun yeri ayrıydı ama yazar kalemini geliştirmiş.Kitaba geçersek kitap euria vaseva'nın ablası eira vaseva'nın intihar etmesiyle başlıyor.Euria küçük kardeşi elna nın katilini bulmak için geceleri gümüş firari kimliğiyle halka karışıp katille ilgili bilgi topluyor.Kitap böyle başlıyor spoilersız yorum yapmak gerekirse ben kitabı gerçekten çok sevdim.Yazar olayları o kadar iyi bağlamış ki ve ters köşeleri çok güzel ayarlanmıştı.Kitapta mantık hatası yoktu bittikten sonra aklımda soru işareti de kalmadı.Kitap çok güzel akıcı okumak isteyenlere öneririm.Smut sahne falan da yoktu
SPOİLERLİ KISIM
Eurianın kaderine çok üzüldüm.Nathan ın ihaneti gerçekten çok sinir kırıcıydı.İhanet edenler arasında en çok nathan ve kalisa için üzüldüm.Nathanın herşeyi en başından beri büyük bir sinsilikle planlaması...Kitapta tam herşeyi iyi olacak derken başka bir ihanet başka bir ölüm özellikle miras ve pawrin in ölmesine çok üzüldüm.Umarım euria nın yüzü üçüncü Kitapta biraz güler.