Puan vermedi·125 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2025 01:58 Kitap yazarın okuduğum ilk eseriydi. Bir deneme kitabıydı. Kitap hacim olarak kısa olsa da yer yer okumakta güçlük çektim. Kitap genel olarak kadınlara ithaf edilmiştir. Erkeklere sert eleştiriler yöneltilmiştir. Ve hiçbiri de yanlış değildi. Eli kalem tutan kadınların haklarını savunmuş bir yazar.
Keyifli okumalar dilerim!!!