İnsan, istediği netice hasıl olmayınca en kolay olanı yapar: Kabahâti başkasına yıkar. Unutmayı hızlandırmak ve kolaylaştırmak için suçlu hep başkasıdır. “Çünkü sen en doğru olanı yaptın.” O yüzden: Unut gitsin! der.
·1 alıntı·
288 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.