·432 syf.····Okunma: 10 Ağustos 2025 18:40 Saçmalıkların ardı arkası kesilmiyor.Öyle bir şey yaptı, öyle bir yerde bitti ki saçımı başımı yolacağım.Bu Yankı-Sedef muhabbetinden bıktım.Geçmişe dönük dramları okumaktan da bıktım.Ben bir seriyi farklı farklı karakter üzerinden okumayı pek sevmem ama keşke olsaydı dedirtti bana.Fena halde bunaldım.Ben niye bunu okuyorum modundayım şu an.Son kitap kaldığı için devam edeceğim.Ve bu seriyi de okumasam olurdu rafına kaldıracağım.