9/10
·318 syf.··
2025 142. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2025 22:34
The Diplomat adlı duet kendileri incelemeyi iki kitap bitiminde yapmak istedim dil akıcılık gayet güzel ve ikinci kitap birinciden daha iyiydi . Kapaktaki abi kitapta tarif edilenle birebir ve bayıldım tipine :P Lea 23 yaşında okuldan mezun olduğu gibi gazeteciliğe başlıyor . Annesi Koreli babası Amerikalı tam bir egzotik güzel kızımız ayrıca çok akıllı bir hatun . Kızın babası da gayet iyi bir gazeteciymiş ve altı sene önce tam Nico Varela ile ilgili araştırma yaparken şaibeli bir kaza ile ölmüş . Kız bunu takıntı haline getirmiş illa olayı aydınlatmak istiyor . Kızın patronu bu araştırma için Lea'ya izin veriyor elinde koca bir doya teslim ediyor hatta. Nico Varela Chicago'nun resmen tüm mafya dünyasının yöneticisi arabulucusu ve lakabı Diplomat . Gerçekten çok korkulan dehşet akıllı her zaman çevresinden on adım falan ilerde bir adam .Anne babası 14 yaşında gözünün önünde öldürülünce amcası adamı manyak gibi yetiştirmiş amca zaten apayrı dehşet . Lea'nın ve Nico'nun karakter oluşumu muhteşemdi her ikisi farklı şekilde manipülatif soğuk kanlı kontrollü ve korkutucu tipler . Tüm seri boyunca satranç tahtası gibi giden manyak ötesi bir ilişki vardı . Ve bunun yanında engel olamadıkları baş edemedikleri vaz geçemedikleri büyük bir çekim . Şimdi ne yazsam konu ile ilgili açık edecek şeyler olur ayrıntı yazamam . İlk kitap tanışmaları ve Lea'nin adamla bilgi karşılığı yaptığı anlaşma şeklinde ilerliyor yan bilgiler öğrenmeye başlıyoruz . Bu kısım bana biraz gereksiz uzamış gibi geldi o yüzden puanı düşük verdim . İlk kitap tabi sizi derhal ikinciyi okuamam lazım halde bırakıyor .Seri ikinci kitapta coştu hem de nasıl aksiyon yalanlar ihanetler aşk dram hayvan gibi combo halinde aktı resmen :))) Kitap gerçekten alışılmış bir aşk hikâyesi değil ana karakterler o kadar enteresan ki anca birbirleriyle olabilirlerdi bence kadın adam için ideal . Kitapları okurken arada Lea'ya kızdığım yerler oldu fakat ortam gidişat o kadar acayip ki bir miktar hakta verdiğim için abaramadım :P Lea Nico'yu olduğu adam ve yapabilecekleri için kabul etti ve sevdi . Nico Lea'yı hayatını yaşamaya değer kılan kişi olduğu yaşadığını hissettirdiği için sevdi.
Savage ReckoningM. S. Parker · Independently published · 02 okunma
·
348 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.