Okudukça içine çeken, hiç çıkmak istemediğim bi dünya oldu uğultulu tepeler dünyası. Gerek betimlemeleriyle gerekse karakterlerin iç dünyasının anlatımıyla çok başarılı bi kitaptı. Heathcliff ve Catherinenin toksik ilişkileri beni kitaba bağladı resmen bence çok iyi aktarılmıştı.