·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2025 16:28 Serinin en sevdiğim kitabı oldu. Sonunda ikisi de bazı şeyleri kabullendi, sürekli inkar etmeyi bıraktı. Aile bağları, birbirlerini ölümüne sevmeleri, karşılıklı saygıyı bulmalarını anlatıyordu. Aralarındaki ilişkiyi böyle okumak çok keyifli oldu. Tatmin ediciydi. İyiki seriyi okumuşum. Rina Kent'in diğer kitaplarını da okumak istememe neden oldu. Dark Romance sevenlere tavsiye ederimmm.