Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2025 22:58 Çok anlamlı bir kitapdı.Kitabi içimde kalbimde ruhumda yaşadım. Efraz ah efraz. O kücücük bedenine neler yaptılar senin. Kitapda geçen "Bir erkeğin 5 dakkikalık zevki bir kadının ömür boyu mahkum edilmesine neden oluyor" sözü beni çok düsündürttü.Gercekden de dünya sapıklarla dolu, sapık zihniyetler, sapık karakterlerle dolu. Kücücük bir çocuğun neler yaşadıgına, üstüne daha kendini bile zor taşıdıgı bedeninde bir çocuğu da taşıdıgına şahit olmamız ne acı. Bu bir kitap olabilir okur okur geçeriz ama gerçek yaşamda bunlara dur demeliyiz.Çoğu sayfasında gözlerim dolmuşdur. Kitabı bitirmek dahi istemedim. Dil üslüp ve dogallık acısından çok hosdu. Okumanızı çok tavsiye ederim. Hayata bakıs acınızın değişebileceğine emin olun. Sevgiler.