Halide Nusret Zorlutuna'nın öğrencilerine kitabında küçük bölümler ile anlatması ve öğretmenlik yıllarında yaşadığı olayları, anıları anlatması aslında hayatın gerçeklerini bizlere yani okurlarına sade ve açık bir dille yazmış olması ile kitabı bence her okuyanın beğendiğini ve insanın okuyunca okuyası gelen güzel bir kitap yazdığını düşünüyorum.