·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ağustos 2025 18:59 Bismillahirrahmanirrahim
Bu eser bir anda okunup idrak edilecek gibi olmadığından okumam aylarımı aldı. Sindire sindire okudum bu yüzden elhamdülillah. Kitap makaleler ve mülakatlar isimli iki bölümden oluşmakta.
Genel olarak bahsedilen konuları şu şekilde sayabilirim:
- Kullandığımız kavramların *tevhid*den uzak ve alakasız oluşu
- Son 2 asırdır kendimiz olamama
- Batı ne derse yaparsa iyidir/doğrudur yanılgısı
- Eğitim sistemi ve ne yapmalı
- Sosyal medya
- Şikayet ve daha nice konular...
Okurken ne kadar bilmediğim şey var varmış, bu kavramı ne kadar yanlış anlamışım/kullanmışım gibi cümleler kurdum sürekli.
Ayni zamanda bazı şeylere karşı bakış açım değişti.
En çok beğendiğim özelliği ise konunun dönüp dolaşıp Allahu Telaya, imana, tevhide, kulluğa gelmesiydi. Olaylara bakarken çağın, Batı'nın falancanın filancanın gözüyle değil de müminin gözüyle bakmak gerektiğini kavradım.
Uyanmak için okunası, tavsiyemdir...