·416 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2025 08:41 Tek kitaplık romantasy ararken buldum. Fantastik olan tek şey kralın gölge olması bu arada. Bir seriye başlamadan önce mola gibi. hiçbir beklentim yoktu. ilk 200 sayfası çok sıkıcı ve AIessandra'yı itici bulmakla geçti sonraları güzeldi. kallias çok önplanda değildi bana göre. Aşkı için her türlü savaşacak, güçlü, kadınların erkeklerden farklı değerlendirilmesini değiştirmek isteyen 18 yaşında bir kadını okuyorsunuz. Biraz da polisiye ve ters köşe var bence sonu çok iyiydi. Alessandra da favori kadin karakterlerim arasına girdi.
( ̄ω ̄ )