İnceleme spoiler içerir!!
10/10
·368 syf.··
2025 49. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2025 22:04
Sevdiğim bir başka fantastik kitap daha. Düşüncelerimden çok uzatmadan bahsedeceğim... Yazım dili güzel ve akıcıydı. Okurken hiç sıkılmadım hatta elime aldığımda bırakamıyordum. Karakterler de iyiydi... Her birinin kitapta bulunma amacı vardı sanki... Hepsini çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim ama kitapta bir tek karakteri çok sevdim o da Theo'ydu. Hem sevdim hem de o karakteri okurken hüzünlendim. Ren ise... Sevmediğim yönleri vardı tabii. Özellikle bencilliği... Eğer ki bencil bir karakter olmasaydı muhtemelen daha fazla severdim diye düşünüyorum. Onun dışında bu karakterin kendime benzettiğim yönleri de vardı. Avy, Timmons ve Cora. Bunlar için söyleyeceğim pek bir şey yok maalesef. Ölümlerinin bana bir şok yaşatması dışında bende bir etki, bir iz bırakmadılar açıkçası. Kitapta sevmediğim birkaç detay vardı. Onlardan biri ö*üşme olması. Keşke kitapta smut sahne yokken hiç ö*üşme gibi bir şey de olmasaydı. Çok detaylı bir anlatım değildi ama ben çok gereksiz buldum yani. Ne gerek vardı? Kitap bir yandan da iç ürperticiydi de. Onları takip eden intikamcı olsun (karakterin ismini unuttum..), Çiftlik sahnesi olsun, sonrasındaki işkence sahnesi olsun... Öyle yani. Ve kitabın evreni de çok iyiydi, iyi kurgulanmıştı. Okumak isteyen ve merak edenler için söylüyorum, bence kitap 15 yaş ve üstündekiler için uygun. Çünkü daha küçük yaştaki insanları olumsuz etkileyebilir diye düşünüyorum. Sağlıklı, huzurlu, mutlu ve bol okumalı günler geçirmeniz dileğiyle...✿
Karanlıkta Bir KapıScott Reintgen · Artemis Yayınları · 2023143 okunma
··
247 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.