Açıkçası gerilim kitabı değil onda baştan anlaşalım.Son zamanlarda yayınevlerinin kitap tirajını arttırmak için yaptığı bi söylem haline geldi bu.Bildiğimiz polisiye.Kafa yormadan okunabilinir.Zaten sonlara doğru iki karakter üzerine şüpheyi çekiyor.Kiii..öyle de oluyor.Fazla beklenti duymaksızın okunur.