·32 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2025 20:28 Hüseyin Rahmi okumayı o kadar çok seviyorum ki. Onun Türkiye ve Türk halkını tasvirini, mizahi dilini. Kendime çok yakın buluyorum onu. Bir yazar olsam Hüseyin Rahmi olurdum sanki:) Eserlerini hep sabah saatlerinde yazmış. Ben de en çok sabah uyanır uyanmaz okumayı severim. İstanbul'un karmaşasından hoşlanmayışı, sessizliği sevmesi. İnsan içine karışmayı sevmeyişi. Ben de onun gibiyim İstanbul'un bir ucunda nispeten daha sakin bir semtinde yaşamayı seçmiş olmam bundandır. Heybeliada'ya param yetmediği için burasıyla idare ediyorum şimdilik. :D Bu kitapta Bahriye Hanım'a bayıldım. Fazla ipucu vermeyeyim zaten incecik bir kitap. Yarım saatte biterdi ama ben bayıla bayıla okuduğum için bir saatte bitirdim. Kesinlikle okunmalı. Hüseyin Rahmi Gürpınar'ı her Türk okumalı. Bahriye Queen:)))))))