·264 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2025 15:12 Ufff bu kitap neden bitti ki yaaa...
Açık konuşmam gerekirse günümüzdeki duruma bakarsak watt çok farklı bir boyuta geldi ve bu yüzden de watt'e ön yargılıydım. Bu kitabın da watt kitabı olduğunu öğrendiğimde çoktan elimdeydi.
Bu yaz sıcağında komedi istediğim için de başlamaya karar verdim. Ve hiç pişman değilim, ikinci kitabı hemen söylemem lazııım.
Bence watt'in okunabilecek kitaplarından birisiydi. İkinci kitap nasıldır bilmiyorum ama ilk kitabı gerçekten çok eğlenceliydiii...