Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ağustos 2025 00:56 Kolay inceleme yazılabilecek bir kitap değil. Defalarca okunup üzerinden geçilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ki bu bir nevî otobiyografi tarzında bir kitap. O yüzden Aliya'nın kendi yazdığı bir kitap değil, daha çok alıntılar üzerinden ilerliyor. Ona rağmen çok iyi işlenmiş. Bu kitaptan sonra Aliya'nın kendi yazmış olduğu eserlerinin de kesinlikle okunması kanaatindeyim.