Yazarın dili ve hikayenin akışı çok hoş ancak yazar yeterli popülerliği yakalayamadığı için eserlerinin kıymeti henüz bilinmiyor bence. Daha önce bir çok eserini okumuş biri olarak yazara başlasanız kurgularını seversiniz. Bu kitapta da giriş kısmı çok iyi işlenmiş, gelişme kısmı biraz sönük kalmış ve sonuç kısmı güzel bağlanmıştı. Karşınıza çıkarsa bu kitapla mı bilmiyorum ama yazara kesinlikle bir şans verin. Keyifli okumalar:)